Projevila se u zakoupeného zboží závada a potřebujete provést reklamaci?
Postupujte prosím podle níže uvedeného postupu:
- zboží důkladně zabalte
- ke zboží připojte informaci s popisem závady, číslem faktury a kontaktem na Vás.
- zboží zašlete na naši adresu: Eliška Pospíšilová, U Kovárny 75, 278 01 Kralupy nad Vltavou
- zboží je možné reklamovat i prostřednictvím Zásilkovny: Stačí nás kontaktovat pro zjištění kódu, zboží zabalit a přinést na nejbližší pobočku Zásilkovny. V případě neuznané reklamace Vám bude naúčtován poplatek 87 Kč. Zásilkovna přijímá balíky do 5 kg. Pozor taktéž na rozměr balíku. Součet všech tří stran zásilky může být max. 120 cm, maximální rozměr jedné strany zásilky max 70 cm.
- zboží můžete taktéž reklamovat osobně, a to po předchozí domluvě